מ.ר שירותי ייעוץ איכות ובטיחות מזון

    תקן HACCP – מקיף וכולל

    תקן HACCP קובע דרכי פעולה לניהול איכות בכל היבטי הייצור של מוצרי מזון. המטרה היא למנוע סיכונים, להתמקד במניעתם ולהניע פעילויות נכונות על מנת להבטיח לצרכנים מוצרים בטוחים לשימוש. הדגש הינו על מוצרים מן החי כגון בשר, עופות ודגים. דרכי הפעולה הנקבעים הינם לכל שלבי עיבוד המזון החל מגידול, דרך ייצור, עבור לאריזה ועד לשיווק ללקוח הקצה. חברת "מ.ר שירותי ייעוץ איכות ובטיחות מזון" עוסקת בתחום וניתן לקבל ממנה מידע רב.

    תקן HACCP

    תקן HACCP הינו בינלאומי ולקוחות בכל העולם יודעים לזהות את סמל התקן. כך הם בטוחים שהמזון שהם צורכים בטוח לשימוש ולצריכה. היצרן והמשווק נהנים כך מכל העולמות. הם ממלאים את דרישות החוק, יכולים לשמור על לקוחותיהם הנאמנים ולרכוש נוספים במקומות רבים עולם. היתרון הנוסף הוא בחובה לשמור על המערכת האיכותית ואף לשפרה כל העת. הדבר מבטיח המשכיות טובה וצמיחה עתידית רבה. התקנים מתאימים לתעשיות רבות בתחום המזון וכלל זה, מפעלי ייצור לדגים בשר ועופות, משחטות, מפעלי פירוק עופות, עיבוד בשר לסוגיו, קייטרינג מסוגים שונים ועוד. מפעלים לייצור ללא גלוטן, לייצור תוספי תזונה, מזון לתינוקות ואחרים נדרשים בנוסף לתקן GMP המושג בתהליך נוסף או מקביל.

    תהליך ההסמכה

    תהליך ההסמכה נעשה בשיתוף עם מומחים המכירים היטב את הבירוקרטיה  ויודעים להתנהל מולה. כך הם יסייעו לקבלת האישור ואף ינסו לקצר את התהליך. הבקשה מועברת לבדיקה בלשכת משרד הבריאות בתחומה נמצא המפעל. מומחיה יערכו את כל הבדיקות הנדרשות. יהיה צורך בדיונים ותיקוני מסמכים ותוכניות עד להשלמת התהליך וקבלת האישור שלאחריו יהיה ניתן לסמן את המוצרים בהתאם לתקן.

    שירות מקצועי

    חברת "מ.ר שירותי ייעוץ איכות ובטיחות מזון" עוסקת בתחום וניתן לקבל ממנה מידע רב. הוא מקיף וניתן על ידי מהנדסים ומומחים. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים ממתן שירותים מגוונים בנושא ללקוחות רבים לאורך השנים. שירותיהם הניתנים במיקור חוץ יעילים מאוד בגלל הראייה הרחבה שלהם וההתבוננות על תהליכים מזווית שאיננה פנימית כמו, שלרוב, עושים מנהלי העסקים. לכן, זהו אחד היתרונות החשובים בשירותיהם.

    מ.ר שירותי ייעוץ איכות ובטיחות מזון

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

      קידום ומיתוג קידום ומיתוג
      דילוג לתוכן