מ.ר שירותי ייעוץ איכות ובטיחות מזון

    תקן GMP – ייעוץ ממומחים

    תקן GMP הינו תקן חשוב וחיוני הנדרש בתהליך ייצור מזון. הוא מגדיר תנאי ייצור נאותים כפי שנקבעו על ידי משרד הבריאות. המטרה הינה, כמובן, להבטיח איכות מוצר גבוהה ומוצרי מזון בטוחים. כך, יימנעו סיכונים מהציבור הצורך את המזון. חברת "מ.ר שירותי ייעוץ איכות ובטיחות מזון" עוסקת בתחום וניתן לקבל ממנה מידע רב.

    תקן GMP

    תקן GMP חייב להתקבל במפעלים לייצור מזון כולל מפעלי תוספי תזונה ועוד. (קיימים תקנים ספציפיים גם לסימון מוצרים ללא גלוטן). הוא מהווה חלק בלתי נפרד מתהליך הייצור. לכן, יש חשיבות להגשתו הנכונה ולקבלת סיוע ותמיכה ממומחים לנושא. הדרישות הינן, כמובן, להתקנת אמצעים מתאימים ונאותים לייצור המזון, בנוסף, דיווח על בעיות באיכות המוצרים או בבטיחות צריכתם במיידית. הדיווח נעשה למשרד הבריאות. היתרונות מהשגת תקן זה ברורים בגלל הרצון לעמוד בדרישות החוק. יחד עם זאת, היתרונות הנוספים הם בגלל המוניטין הרב שהמפעל רוכש. הלקוחות יודעים כי הוא עומד בתקנים בטיחותיים חמורים, וכך הוא ישמור על אלו הקבועים ויוסיף אליו אחרים. הסכנה ההפוכה לאי השגת תקן ואי עמידה בו היא פגיעה בתדמית, חרם צרכנים, חשיפה לתביעות משפטיות וחקירת רשויות הבריאות ואמצעי התקשורת.

    תהליך ההסמכה

    יצרן מזון אמור להגיש בקשה לאישור סימן. רצוי שיעשה זאת בעזרת מומחים המכירים את כל הבירוקרטיה הקיימת. הבקשה מועברת לבדיקה בלשכת הבריאות בתחומה נמצא המפעל. מהנדס מטעמה יערוך ביקורות במפעל ואת יתר הבדיקות הנדרשות. יהיה צורך לעיתים, לתקן מסמכים ולאשר פערים עד לאישור הסופי. לאחריו יקבל המפעל היתר לסימון מוצרי המזון בסמל GMP המוכר. סיוע מחברה מקצועית עשוי אף לקצר הליכים.

    שירות וליווי מקצועי

    חברת "מ.ר שירותי ייעוץ איכות ובטיחות מזון" הינה בעלת מוניטין בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירותים מקצועיים. בעליה ומהנדסיה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים מליווי פרויקטים דומים עבור לקוחות שונים לאורך השנים. השירות כולל ייעוץ, הכנת מסמכים, ייצוג מול משרד הבריאות ורשויות נדרשות אחרות, ליווי לאורך כל התהליך ועוד. החברה תשמח להעמיד את התשתית הקיימת ואת כישורי ויכולות מומחיה לכל לקוח חדש.

    מ.ר שירותי ייעוץ איכות ובטיחות מזון

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

      קידום ומיתוג קידום ומיתוג
      דילוג לתוכן