מ.ר שירותי ייעוץ איכות ובטיחות מזון

    סיוע וייעוץ לעסקים בגוון נושאים הקשורים בתהליך הייצור של המזון

    יועץ מזון מתמקד ומתמחה בגוון נושאים הקשורים בתהליך הייצור של המזון, כמו הפן הלוגיסטי או בתור מעצב טעמים. עם מדובר במסעדה פרטית, היועץ יכול לייצג את התהליך ממספר היבטים של שף, ממתג ומשווק, מתכנן ויועץ לתוכנית עסקית. כמו כן, הוא יסייע בהרכה והכשרה של הטבחים של המסעדה ויצירת קשר עם ספקים כדי להתאים את התפריט לקהל הלקוחות, לחוויית האוכל, למחיר ולמרכיבים האישיים של הארוחות. יועצים בתעשיית המזון מסייעים לעסקים בתקופות קשות, בין אם מדובר בתקלה בפס הייצור ובין אם מדובר בפתיחת מסעדה חדשה. היועצים של מ.ר איכות ובטיחות מזון מספקים ידע רב משנות עבודתם בתעשיית המזון, כמו גם את כישוריהם הרבים שיכולים להעלות את רמת ההצלחה של האוכל.

    יועץ מזון מומחה- מה לאכול כדי לתקן חסרים תזונתיים

    במפעלים רבים ובמקומות עבודה גדולים אחרים, לעובדים יש גישה לפינת אוכל, ובשירותי קייטרינג ומסעדות, כמות גדולה של לקוחות מוזנת בבת אחת, מה שיוצר סביבה מלחיצה שבה שפים עשויים לעשות קיצורי דרך הפוגעים באיכות המזון, כמו שימוש חוזר בכלים מלוכלכים או אי אחסון נכון של חומרי גלם מתכלים. אם המטבח חסר ניקיון וסדר, התנאים שבהם מתבצעת הכנת האוכל אינם תברואתיים. יועץ מזון עשוי לבחון את ההשפעה של כל טכניקת עבודה במטבח בנפרד על המוצר הסופי המוגש ללקוחות, לבטל שיטות עבודה לא יעילות ולהכשיר מחדש עובדים כדי להבטיח איכות גבוהה של עבודה בעתיד. בכל הנוגע למזון מתוצרת המפעל, הידע הטכנולוגי של יועץ מזון בהמרת חומרי גלם למזון מוגמר מאפשר לו להציע שינויים בשיטות העבודה הנדרשות במפעל.

    יצירת חברה משגשגת על ידי שיתוף פעולה עם מומחים בתעשייה

    יועץ בתעשיית המזון מפקח ומנחה את כל שלבי הייצור. כל התהליך, מאיסוף החומרים ועד להגשתם ללקוח. לא משנה מי אתם, יש לכם את הזכות לצפות שהמזון שאתם קונים במסעדה, במלון או באולם אירועים יהיה נקי מכל סכנות בריאותיות פוטנציאליות, כגון כאלה שנגרמות מהכנה לא נכונה מבחינה תברואתית או מאי עמידה להנחיות בטיחות מזון. בחירת יועץ המזון הנכון היא קריטית עבור כל חברה בתעשיית המזון, בין אם מדובר במכירה ובין אם מדובר בייצור מזון. לקבלת ליווי וייעוץ מקצועיים חייגו עכשיו לחברת מ.ר איכות ובטיחות מזון.

    מ.ר שירותי ייעוץ איכות ובטיחות מזון

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

      קידום ומיתוג קידום ומיתוג
      דילוג לתוכן