מ.ר שירותי ייעוץ איכות ובטיחות מזון

    מערכת של שיטות לעבודה עם מזון בכדי לשמור על איכותו

    האוכל שאנו אוכלים מספק לנו את האנרגיה והכוח הדרושים לנו כדי לנהל את חיי היומיום שלנו. לאוכל יש גם חלק חשוב בתרבות החברה, והוא עוזר ללכד בין אנשים שונים. לכל אדם יש זכות גם להנאה וגם לתזונה בטוחה. זה מעלה את השאלה, "מדוע בטיחות מזון חשובה?" לחברות ומפעלים העוסקים בתעשיית המזון. הגנה על צרכנים מפני מחלות שעלולות להיות קטלניות במזון היא המטרה העיקרית של חלק זה של שרשרת אספקת המזון. חברת מ.ר איכות ובטיחות מזון עוסקת בבדיקה, בקרה, הדרכה ועוד מגוון שירותים היכולים לסייע לכם במעקב ואבטחת תהליך ייצור המזון.

    מהם המרכיבים המכריעים ביותר של בטיחות מזון?

    כאשר מדברים על תהליך ייצור המזון, אריזתו והשינוע שלו, המונח בטיחות מזון מתייחס לשיטות שבהן החברות והמפעלים משתמשים כדי להכין, לעבד, לאחסן ולהפיץ את המזון כראוי. כל החוליות בשרשרת אספקת המזון חייבות להיות מודעות לבטיחות המזון. כל דבר מחקלאות ועד הפצה קמעונאית הוא חלק ממחזור החיים של בטיחות מזון. כדי לשמור על בטיחות המזון, יש להבין אילו גורמים עלולים לפגוע באיכותו. סוגים רבים ושונים של זיהומי מזון יכולים להתפתח בכל מקום בשרשרת אספקת המזון ולהשפיע לרעה על בטיחות המזון. סכנות ביולוגיות, כימיות, פיזיות ורדיואקטיביות הן כולן מקורות פוטנציאליים לזיהום מוצרי מזון, עם פוטנציאל לשבש את כל שלבי הייצור. בעיות כמו הרעלת מזון ופציעות הנגרמות על ידי מזון מזוהם עלולות להתעורר ללא פיקוח ובקרת מזון אמינים.

    עד כמה חשוב שהמזון יהיה בטוח לאכילה?

    בטיחות מזון מתייחסת למערכת של שיטות לעבודה עם מזון שניתן להשתמש בהן כדי לשמור על איכותו. על מנת להבטיח את בריאותו של הציבור, כל שרשרת אספקת המזון חייבת לעמוד בתקנות מחמירות. טיפול נכון ותהליכים תעשייתיים עשויים לכלול בישול בטמפרטורה הפנימית הנכונה באמצעות מדחום מזון, מניעת זיהום צולב באמצעות הפרדה נכונה למניעת מגע, אחסון מזון מקורר בטמפרטורות קרות ונקודות בקרה קריטיות אחרות המסייעות להשמיד את המחלות הזיהומיות הפוטנציאליות.

    זיהומים ביולוגיים ממיקרואורגניזמים פתוגניים, כגון חיידקים הגורמים להרעלת מזון, הם המקור העיקרי לבעיות בטיחות מזון. שלשול, הקאות, אי נוחות בבטן ואפילו זיהומים משתקים והפרעות ארוכות טווח הם רק חלק מההשלכות הבריאותיות המתונות עד החמורות שעלולות לנבוע מהתפתחות חיידקים במזון. כדי להבטיח כי אתם מספקים מזון נקי ובטוח, ולא מסכנים את עצמכם ואת הלקוחות שלכם צרו קשר עם מ.ר איכות ובטיחות מזון.

    מ.ר שירותי ייעוץ איכות ובטיחות מזון

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

      קידום ומיתוג קידום ומיתוג
      דילוג לתוכן