מ.ר שירותי ייעוץ איכות ובטיחות מזון

    מומחים בתחום איכות המזון – כך ניתן להתייעץ

    עם ההתפתחות הטכנולוגית והשינויים שעברה סביבת העבודה בשנים האחרונות, חברות ייצור המזון פונות יותר ויותר למומחים של צד שלישי או לארגוני ייעוץ בנושאי בטיחות מזון. עכשיו אתם לא חייבים להעסיק יועץ בטיחות מזון בצוות, אלא ניתן להזמין שירות ביקורת, פיתוח של מערכת HACCP או הדרכות אישיות וחידוד נהלים, ועוד שירותים שניתן לקבל מחברת מ.ר איכות ובטיחות מזון.

    מה חשוב לדעת בבחירת יועץ, כדי לא להפסיד כסף וזמן?

    1. תנאי ייעוץ– נקבעים לפי נפח התיעוד שיש לפתח ולהטמיע בארגון. נפח זה תלוי במספר התהליכים והמוצרים המיוצרים. ככל שתהליכי הייצור והעיבוד גדולים ומורכבים יותר, כך לוקח למערכת זמן רב יותר להתפתח.
    2. זכרו תמיד שהמשימה של מערכת ניהול המבוססת על עקרונות HACCP היא ליצור תנאים לייצור ושחרור של מוצרים בטוחים, מוצרים שלא ישפיעו לרעה על בריאות הצרכן.
    3. מי מעורב בתהליך הייעוץ – מערכת ניהול בטיחות המזון היא תמיד אינדיבידואלית ומפותחת עבור כל חברה בנפרד, אין מפעלים ותנאי ייצור זהים. אין צורך להניח כי יועץ בטיחות מזון יסדר הכל ללא השתתפותכם. יישום HACCP הוא תמיד מאמץ משותף, וככל שהארגון עצמו יהיה מעורב יותר בתהליך, כך התוצאה תהיה טובה יותר.
    4. כיצד לבדוק את כשירותו של יועץ מבלי להבין את דרישות ה-HACCP? – בדקו לכל הפחות את זמינות הפרויקטים שבוצעו על ידי היועץ, שתוצאתם הייתה הסמכת מערכת הניהול. בדקו את התעודות, בדקו את המועדים לביצוע הפרויקטים, דברו עם לקוחות שהשתמשו בשירותיו של היועץ.

    כדי לוודא שעשיתם את הבחירה הנכונה בבחירת יועץ בטיחות מזון

    בקשו מהיועץ לפתח מסמך אחד המתאר את תהליך המערכת, אך רק את זה שתבחרו. רצוי תהליך שאתם מבינים בו. כתוצאה מכך, תוכלו להבין את המקצועיות של יועץ בטיחות מזון, ולדרג את עבודתו לפי הקריטריונים הבאים:

    • מועד ביצוע העבודה- בזמן, לא בזמן, ביום האחרון או מראש, האם התקיימו תנאי החוזה – זה חשוב מאוד להמשך העבודה.
    • איכות המסמך- מבנה, תוכן, הגיון המצגת, ניסוח דרישות, שגיאות.
    • הסבר – האם היועץ מבין על מה הוא כתב ומסביר לכם בצורה כזו שתבינו זאת בהצלחה.

    זקוקים לייעוץ מקצועי של מומחים בתחום? צרו קשר עם מ.ר איכות ובטיחות מזון שמספקים שירות מקצועי ומנוסה!

    מ.ר שירותי ייעוץ איכות ובטיחות מזון

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

      קידום ומיתוג קידום ומיתוג
      דילוג לתוכן