מ.ר שירותי ייעוץ איכות ובטיחות מזון

    מה תפקידיו של יועץ בתחום בטיחות המזון?

    על כל המזון שאנו צורכים בבית ומחוץ לבית להיות בראש ובראשונה נקי כאשר בבית האחריות על ניקיון המזון חלה עלינו ומחוץ לבית על בעל העסק. החוק בישראל קובע חובה לכלל בעלי העסקים שעוסקים במזון לפעול על פי כללי תברואה אחידים. חברת מ.ר שירותי ייעוץ  איכות ובטיחות מזון מתמחה בבטיחות מזון עם דגש על ייעוץ, הדרכה, ניתוח סכנות, בקרה ורישוי עסקים.

    ייעוץ והדרכה הם המפתח לקבלת רישוי עסק ועבודה שוטפת על פי תקנות התברואה הקבועות בחוק. חברת מ.ר שירותי ייעוץ  איכות ובטיחות מזון מנחה את כלל בעלי העסקים כיצד לשמור על ניקיון בכל מגע עם מזון למען בריאות הסועדים והעובדים, חייגו עכשיו לקבלת פרטים נוספים ותיאום התייעצות עם יועץ בטיחות מזון.

    מה תפקידיו של היועץ?

    כלל בעלי העסקים הקטנים והגדולים שעוסקים בייצור מזון נדרשים לפעול על פי תקנות תברואה אחידות כאשר התפקיד של היועץ הוא להדריך, ללמד ולהנחות כיצד לעשות זאת. היועץ בוחן כל עסק באופן אישי ומסביר כיצד יש לפעול על מנת לשמור על רישיון העסק, על בריאות הציבור ועל בטיחות העובדים. פנייה מסוג זה היא חיונית בשלבי הקמת העסק, קבלת רישיון לעסק וגם בהמשך למטרת פיקוח, התייעלות, הדרכה.

    דגשים של משרד הבריאות לבטיחות מזון

    1. עידוד צריכת מזון בריא
    2. הגנה על בריאות האזרחים
    3. מזון איכותי בהתאם לסטנדרטים קבועים מראש

    משרד הבריאות קובע תקנות אחידות בעבור כלל עסקי המזון ורואה בחומרה כל סטייה בהם. צוותי פיקוח מטעם משרד הבריאות בוחנים את הפעילות השוטפת של העסקים במטרה להגן על בריאות הציבור. אי עמידה בנהלי בטיחות המזון תביא לקבלת קנס ואף לדרישה להפסקת עבודה מידית. על מנת להבטיח שלכם זה לא יקרה חשוב לעבוד באופן קבוע עם יועץ מומחה ולפעול בהתאם להנחיות.

    אלו עסקים זקוקים לייעוץ בתחום בטיחות המזון?

    היועץ נדרש ומומלץ בכל גוף שעוסק במכירת מזון, אחסון או ייצור. איכות המזון שהציבור צורך משפיעה באופן ישיר על בריאותו כך שאין מקום לטעויות או סטייה מהתקנות המחמירות של משרד הבריאות. חברת מ.ר שירותי ייעוץ  איכות ובטיחות מזון מתמחה בתקני בטיחות מזון, קביעת נהלי עבודה ויצירת סביבת עבודה בטיחותית תוך הפחתת עלויות.

    מ.ר שירותי ייעוץ איכות ובטיחות מזון

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

      קידום ומיתוג קידום ומיתוג
      דילוג לתוכן