מ.ר שירותי ייעוץ איכות ובטיחות מזון

    מה היתרונות בעבודה עם יועץ מומחה מתחום המזון?

    כל עסק שבא במגע עם מזון נדרש לקבל על עצמו אחריות לבריאות הציבור. משרד הבריאות מפקח על כלל עסקי ומזון ומתנה קבלת רישיון בעבודה קפדנית ומדויקת בהתאם לתקן. העסקת יועץ מזון מסייעת לבעל העסק בקביעת נהלי עבודה ותכנון מערך הייצור בהתאם לתקן. חברת מ.ר שירותי ייעוץ  איכות ובטיחות מזון מספקת ללקוחותיה רשת ביטחון ומענה מקיף לכל אורך הדרך. צוות היועצים של חברת מ.ר שירותי ייעוץ  איכות ובטיחות מזון מבצע הדרכות, מפקח, בוחן ומנחה עסקים בתחילת דרכם וגם עסקים וותיקים עם דגש על פתרונות מדויקים, זיהוי מוקדם של ליקויים, הפחתת עלויות ועבודה קפדנית על פי תקנות התברואה.

    יתרונות של עבודה קבועה יועץ איכותי

    1. הדרכת עובדים שוטפת בנושאי תברואת מזון
    2. פיקוח תברואתי מקצועי
    3. קבלת משוב מידי לבעיות תפעול כולל פתרונות
    4. ייצוג מול גורמי הרישוי
    5. מעקב צמוד אחר יישום ההנחיות התברואתיות
    6. עבודה על פי תכנית אישית כולל קביעת יעדים והפחתת עלויות ייצור
    7. התראה על כשלים מהותיים שעלולים להוות סכנה בריאותית לציבור

    מהי הרעלת מזון?

    טיפול לא נכון במזון עלול להפוך אותו לרעל בעבור הציבור. לצערנו, הרעלות מזון הן תופעה נפוצה שמתרחשת כאשר מזון אינו מטופל בהתאם לתקנות החוק. עבודה קבועה עם יועץ מזון נועדה להבטיח שאצלכם בעסק זה לא יקרה. חשוב להדגיש את ההשפעה השלילית של הרעלת מזון על התדמית של העסק ועל המשך פעילותו. הרעלת מזון נגרמת מצריכת מזון שלא טופל כחוק עם דגש על תנאי אחסון, היגיינה ירודה, בישול לא תקין. התסמינים של הרעלת המזון הם : הקאות, כאבי בטן, שלשולים, חולשה, עייפות.

    איך מפחיתים את הסיכון להרעלת מזון?

    רובנו מקשרים תסמינים של הרעלת מזון לאוכל שצרכנו מחוץ לבית אך חשוב להבהיר שזה יכול לקרות גם בבית. המפתח להפחתת החשיפה של הציבור הוא טיפול מוקפד במזון על פי התקן. יש לשים דגש על טיפול נכון במזון שמקורו מהחי : בשר, עוף, דגים, ביצים. כצעד מניעה חברת מ.ר שירותי ייעוץ  איכות ובטיחות מזון מציעה הדרכות לעובדים וביצוע ביקורות על ידי אנשי מקצוע באופן שוטף, חייגו עכשיו להתייעצות וקבלת חוות דעת!

    מ.ר שירותי ייעוץ איכות ובטיחות מזון

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

      קידום ומיתוג קידום ומיתוג
      דילוג לתוכן