מ.ר שירותי ייעוץ איכות ובטיחות מזון

    לשמירה על מזון בטוח ואיכותי – הכיצד?

    מוצרי מזון הם מוצרים בצורה טבעית או מעובדת, הנצרכים על ידי בני אדם, מי שתייה בבקבוקים, מוצרים אלכוהוליים, משקאות קלים, ממתקים וחטיפים, וכן חומרי גלם למזון ותוספי מזון. איכות מזון היא אוסף של מאפיינים של מוצרי מזון שיכולים לספק את צרכי האדם מהמזון בתנאים רגילים של השימוש בהם; אבטחת איכות מזון הוא מצב של ביטחון סביר שמוצרי מזון, בתנאי שימוש רגילים, אינם מזיקים ואינם מהווים סיכון לבריאותם של הצרכנים. במקרה זה חברות ומפעלים אשר עוסקים בתחום המזון חייבים לקבל ייעוץ והכוונה מקצועיים בנוגע לשמירה על מזון בטוח ואיכותי, מהמומחים של מ.ר איכות ובטיחות מזון.

    מה החשיבות של אבטחת איכות מזון?

    ככל שהאוכלוסייה העולמית והביקוש למזון גדלים, סוגי הגידולים והמשק החי מתעצמים ומתועשים, ויוצרים הזדמנויות חדשות ואיומים חדשים על בטיחות המזון. לשינויי האקלים צפויים גם השפעות שליליות על בטיחות המזון. כל הנושאים הללו מטילים אחריות נוספת על יצרני המזון כדי להבטיח את אבטחת איכות מזון.

    ברור שברמתו של כל אדם בודד, ללא קשר למיקומו בהיררכיה החברתית של החברה, נושא איכות ובטיחות המזון חשוב ביותר. כולנו רוצים לאכול מוצרים איכותיים. איכות היא המוטו של הצרכן. כל מה שנותר הוא להבטיח שזה יהפוך למוטו של היצרן. זה בדיוק מה שעושה הרגולציה הממשלתית על איכות ובטיחות המזון.

    מה זה אבטחת איכות באופן כללי ובפרט איכות מזון?

    אבטחת איכות מזון היא מושג רחב הכולל מערך שלם של אלמנטים המשפיעים בנפרד או במשותף על המוצר הסופי. יחד עם זאת, מדובר במכלול של כלים ארגוניים שמטרתם להבטיח מצב בו איכות המוצרים תתאים לשימוש המיועד.

    בקרת האיכות, בתורה, היא חלק מהליך אבטחת האיכות, לרבות שיטות דגימה, מפרטים, שיטות בדיקה, ארגון תהליך קבלת ההחלטות לגבי קבלה או דחייה, פיתוח מערכת תקני בטיחות מבוססת מדעית ובדיקה עצמאית, פיתוח של מסגרת רגולטורית. מנגנוני רגולציה קובעים ומווסתים דרישות לאיכות המזון, מבטיחים את בטיחותם, אריזתם, תיוגם, בקרת הייצור, הליכי הערכה, שיטות בדיקה, כמו גם מסמכים טכניים המבוססים על תקנים לאומיים ובינלאומיים, המסייעים להבטיח ייצור באיכות גבוהה של מוצרים בכלל שלבי ייצורו. עוסקים בתחום ייצור המזון? לביצוע הבדיקות הנדרשות ובדיקת עמידה בתקנים, צרו קשר עם מ.ר איכות ובטיחות מזון עוד היום.

    מ.ר שירותי ייעוץ איכות ובטיחות מזון

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

      קידום ומיתוג קידום ומיתוג
      דילוג לתוכן