מ.ר שירותי ייעוץ איכות ובטיחות מזון

    יועץ מזון – מיומן ומנוסה

    יועץ מזון מציע שירותיו למפעלי מזון לטובת פיקוח על כל נושא בטיחות המזון המיוצר. הוא מסייע בהשגת תקני בטיחות מתאימים עבורם ואף מפקח על יישומם בפועל. הוא פועל במיקור חוץ ובעל ראייה חיצונית רחבה. הוא עובד בשיתוף פעולה מול הנהלות המפעלים. חברת "מ.ר שירותי ייעוץ איכות ובטיחות מזון" עוסקת בתחום וניתן לקבל ממנה מידע רלוונטי.

    יועץ מזון

    יועץ מזון לומד על התחום כל העת ומקבל מידע רלוונטי על בסיס קבוע מגורמים מקצועיים בארץ ובעולם. לכן, הוא מעורה עד מאוד בכל התהליכים. הוא יבנה עבור המפעל מערכת איכותית לפעילות תחת תקנים ידועים הנדרשים על פי הוראות החוק. תקנים אלו הינם בינלאומיים ומי שמחליט עליהם, בודק אותם ומפקח על קיומם הינו משרד הבריאות. מדובר על שניים בולטים ומובילים. הראשון קרוי תקן HACCP המגדיר ניתוח סיכונים ונקודות בקרה קריטיות להשגת בטיחות מזון ביצור, והשני קרוי תקן 22000 ISO לניהול האיכות והבטיחות לכל אורך שרשרת הייצור והאספקה. פעילות על פיהם מכסה את מרבית התקנות הקיימות ויוצרת מערך ייצור תקין. היועץ יודע כי מנהלי המפעלים עסוקים, לרוב, בניהול השגרתי הרצוף ולא תמיד מודעים לנהלי בטיחות המזון המתחדשים. לכן, הוא ידגיש אותם בפניהם ויפנה תשומת ליבם לצורך בהשקעות נדרשות בתחום.

    יישום בפועל

    מפעל המיישם את התקנים ירוויח את אמון הלקוחות הקיימים, יצרף חדשים ואף יצליח לשווק בעולם. מאידך יחסוך תביעות, טענות, חקירות של רשויות בגלל מוצרי מזון פגומים ועוד. היישום בפועל נעשה יחד עם היועץ. הוא כולל הטמעת תהליכי ייצור מודרניים כולל אריזה ושינוע יעילים. פסי הייצור האוטומטיים ייצרו את המוצרים תחת בקרת איכות גבוהה וממוחשבת מה שיתרום רבות לאיכותם.

    שירות מקצועי

    מומלץ לקבל שירות מחברת "מ.ר שירותי ייעוץ איכות ובטיחות מזון" בעלת המוניטין. מומחה יקבלו את הזמנת העבודה ויכינו תוכניות מקיפות לכל מערכי המפעל. הם יפקחו על היישום, ידריכו, יסייעו בהטמעה וילוו ככל הנדרש. מנהלי ומומחי החברה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים ממתן שירות מעולה ואיכותי ללקוחות רבים לאורך השנים. הם יעמידו את התשתית הקיימת לכל לקוח נזקק.

    מ.ר שירותי ייעוץ איכות ובטיחות מזון

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

      קידום ומיתוג קידום ומיתוג
      דילוג לתוכן