מ.ר שירותי ייעוץ איכות ובטיחות מזון

    יועץ בטיחות מזון – מקצועי ומנוסה

    יועץ בטיחות מזון יכול לסייע רבות לכל מפעל יצרני בתחום. הייעוץ מקיף מאוד וכולל סיוע בהשגת תקני בטיחות נדרשים, יישום תהליכים במערכת וביצוע פעולות נוספות חשובות. היתרון שלו מגיע מכך שהוא פועל בראייה רחבה. הרווח למפעל משירותיו רבים בכל קנה מידה. חברת "מ.ר שירותי ייעוץ איכות ובטיחות מזון" עוסקת בתחום וניתן לקבל ממנה מידע רב.

    יועץ בטיחות מזון

    יועץ בטיחות מזון פועל במיקור חוץ מה שמקנה לשירותיו יתרונות רבים. הוא בעל ראייה רחבה המגיעה מעיסוק ארצי בתחום. הוא מקבל כל העת עדכונים לגבי ההתפתחויות ומיישם את אלו הרלוונטיים. לעומתו, מנהלי המפעלים מסתכלים על הנושא מנקודת מבט פנימית ואין ברשותם את הכלים שיש ברשותו. היועץ יסייע לקבל הסמכות לשני תקנים מובילים בתחום: הראשון קרוי תקן HACCP המגדיר ניתוח סיכונים ונקודות בקרה קריטיות להשגת בטיחות מזון ביצור, והשני קרוי תקן 22000 ISO לניהול האיכות והבטיחות לכל אורך שרשרת הייצור והאספקה. לאחר קבלת התקן הראשון הוא יוכל לסמן את מוצרי המזון בסימון GMP המעיד על איכותם. כך הוא ייהנה מלקוחות השומרים לו נאמנות, יזכה לקבל חדשים, יוכל לשווק אף לחו"ל. ההטמעה עצמה נעשית ביסודיות וכוללת שינוי מערכי ייצור לטובת מודרניים וממוחשבים.

    יישום בפועל

    עבודת היועץ נעשית יחד עם מנהלי המפעל ומנהלי הייצור. הוא יקיים ישיבות עימם וילמד על המפעל וצרכיו. לאחר מכן יכין את התוכניות הרלוונטיות ויפקח בפועל אחר התקנת המערכות. כך עד להשלמתם. צריך עוד לציין, כי המערכות הופכות ליעלות מאוד וחוסכות כסף בכל מה שקשור לכוח אדם, אריזה יעילה, שינוע תקין ועוד. הכול מתנקז, בסופו של דבר, להגדלת המוניטין של המפעל.

    שירות מקצועי

    חברת "מ.ר שירותי ייעוץ איכות ובטיחות מזון" ידועה בתחום ושמה הולך לפניה. מומלץ לקבל ממנה שירותי ייעוץ מקצועיים. בנוסף, לייעוץ הם כוללים, הכנת תוכניות, סיוע בקבלת הסמכות, הדרכות במפעלים וליווי ככל הנדרש. היועצים המועסקים על ידה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים מלימודים, השתלמויות והתמחויות בנושא, כמו גם ממתן שירותים מוצלחים ללקוחות רבים לאורך השנים. הם ישמחו להעמיד את התשתית הקיימת לכל לקוח חדש.

    מ.ר שירותי ייעוץ איכות ובטיחות מזון

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

      קידום ומיתוג קידום ומיתוג
      דילוג לתוכן