מ.ר שירותי ייעוץ איכות ובטיחות מזון

    בקרת איכות מזון – הטמעת אמצעים מודרניים

    בקרת איכות מזון נדרשת כחלק בלתי נפרד מתהליכי הייצור. הבקרה נדרשת על פי תקנים קיימים הנקבעים על ידי משרד הבריאות. היא חשובה לטובת בטיחות הצרכנים. היתרון למפעל המייצר ברור בגלל השם שהוא יוצר לעצמו המגדיל את אמון הצרכנים בו. חברת "מ.ר שירותי ייעוץ איכות ובטיחות מזון" עוסקת בתחום וניתן לקבל ממנה מידע רלוונטי.

    בקרת איכות מזון

    בקרת איכות מזון נעשית על ידי הקמת מערכי ייצור מודרניים על ידי מפעלי המזון הנדרשים לעמוד בתקנים מחייבים. ניתן למצוא שניים בולטים כאלו. הראשון קרוי תקן HACCP המגדיר ניתוח סיכונים ונקודות בקרה קריטיות להשגת בטיחות מזון ביצור, והשני קרוי תקן 22000 ISO לניהול האיכות והבטיחות לכל אורך שרשרת הייצור והאספקה. שניהם מוטמעים במערכות המפעל בסיוע חברה מקצועית. המפעל הרוצה ייצור תחת בקרת איכות גבוהה חייב להתארגן רבות לכך. ההתארגנות כוללת הקמת מערכי ייצור אוטומטיים המנוהלים בצורה ממוחשבת ללא מגע יד אדם אלא בפיקוחו. בנוסף, אמצעי אריזה מתאימים ויכולות שינוע מפותחות. כל אלו תורמות לייצור ושיווק מוצרים בריאים. הרווח מגיע מעמידה בתנאים המאפשרים סימון מוצרי מזון בסמל GMP המעיד כי על טריות ואיכות המזון.

    יתרונות לטובת המוניטין

    מפעל העומד בתקנים יכול להתהדר בכך ולשמור על לקוחותיו המאמינים בו. הוא יכול לרכוש נוספים, לשווק מוצריו בחו"ל ועוד. הרווח הנוסף נובע מייעול כל המערכות בו. כך הוא חוסך בהוצאות. עבודה על פי התקנים הללו מחייבת אותו לספק מידע על בעיות ותקלות בייצור או במוצר, מחייבת אותו לשמור כל העת על רמה גבוהה ואף מעודדת אותו לשיפור תמידי. כל אלו  אף נחשבות להשקעות לטווח ארוך שיתרונות רבים בצידן.

    שירות מקצועי

    חברת "מ.ר שירותי ייעוץ איכות ובטיחות מזון" עוסקת בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי. הוא כולל ייעוץ, הטמעת תוכניות ייעול מתאימות, ליווי בכל נושא השגת התקנים, ייצוג מול רשויות, הדרכות, תכנון מערכי ייצור ופיקוח עליהם וליווי שוטף ככל הנדרש. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים ממתן שירותים אלו ודומים אחרים ללקוחות רבים לאורך השנים. הם ישמחו לשרת כל לקוח נזקק חדש.

    מ.ר שירותי ייעוץ איכות ובטיחות מזון

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

      קידום ומיתוג קידום ומיתוג
      דילוג לתוכן