מ.ר שירותי ייעוץ איכות ובטיחות מזון

    בטיחות מזון – חשיבות ראשונה במעלה

    בטיחות מזון חשובה מאוד לצרכנים וליצרנים גם יחד – כל אחד מסיבותיו הוא. הפיקוח על כל הנושא נעשית על ידי משרד הבריאות הקובע תקנים, בודק אותם ומספק הסמכות נדרשות. מפעל אשר עומד בתקנים הינו מסודר וכל תהליכי הייצור בו יעילים. הרווח העסקי בנסיבות אלו והמוניטין הטוב שנוצר לו מהווים יתרונות חשובים. חברת "מ.ר שירותי ייעוץ איכות ובטיחות מזון" עוסקת בתחום וניתן לקבל ממנה מידע רלוונטי.

    בטיחות מזון

    בטיחות מזון משרתת רבות את הצרכנים. הדאגה לבריאותם היא ערך עליון, ולכן, משרד הבריאות מפקח באופן צמוד על כך. מפעל המאמץ את התקנים הקיימים פועל בצורה יעילה ומרוויח רבות ממכירות וגם מחיסכון בהוצאות. קיימים שני תקנים חשובים. האחד קרוי תקן HACCP המגדיר ניתוח סיכונים ונקודות בקרה קריטיות להשגת בטיחות מזון ביצור, והשני תקן 22000ISO  לניהול האיכות והבטיחות מזון לכל אורך שרשרת הייצור והאספקה. שניהם משלימים אחד את השני. התוצאה היא מפעל המאורגן היטב על כל המחלקות הנדרשות לטובת תהליכי ייצור נכונים. בנוסף קבלת תקן GMP מאפשרת סימון על מוצרי המזון וזוהי ההוכחה האולטימטיבית לכך שהמפעל עומד בכל התנאים המחמירים.

    יישום בפועל

    בפועל מקים המפעל מערך ייצור אוטומטי על ידי הוספת פסי ייצור ללא מגע יד אדם ובפיקוח וניהול ממוחשב. גם שיטות הפיקוח, האריזה והשינוע הופכים ליעילים עד מאוד . משום כך, הבלאי  בייצור קטן והמוצר המשווק הינו בטוח לצרכנים. התרומה היא בשימור לקוחות, ברכישת חדשים באפשרות למכירות בחו"ל ועוד. כך גם לא ייחשף המפעל לחרם צרכנים, לתביעות או לחקירות של משרד הבריאות על אספקת מוצרי מזון מקולקלים. בגלל הצורך במעקב אחר יישום התקנים הקבוע שומר המפעל על רמתו הגבוהה ואף מתייעל.

    שירות מקצועי

    מומלץ לקבל שירות מקצועי בתחום מאת חברת "מ.ר שירותי ייעוץ איכות ובטיחות מזון" בעלת המוניטין. שירותיה כוללים ייעוץ, הכנת מערכים לקבלת הסמכות לתקנים, הטמעתם, הדרכות, ייצוג מול הרשויות וליווי צמוד ככל הנדרש. מנהליה ומומחיה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר בתחום המגיעים ממתן שירותים אלו ואחרים ללקוחות רבים לאורך השנים. הם יסייעו לכל לקוח נזקק.

    מ.ר שירותי ייעוץ איכות ובטיחות מזון

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

      קידום ומיתוג קידום ומיתוג
      דילוג לתוכן