מ.ר שירותי ייעוץ איכות ובטיחות מזון

    איך נבטיח אספקה של מזון איכותי?

    מערכות אבטחת איכות מזון נועדו להבטיח אספקה של מזון איכותי ללא כל חשש בריאותי. כל עסק שעוסק במזון מחויב בשרשרת ייצור מזון בטיחותית ונטולת סיכונים. תקנים לאיכות מזון (תקני ISO) מטמיעים ומקדמים ייצור שוטף של מזון תקין, איכותי ואף בריא. הקפדה יתרה על כך היא המפתח לעסק מצליח. עם חברת מ.ר שירותי ייעוץ  איכות ובטיחות מזון תצליחו לעמוד ביעדי אבטחת המזון תוך הפחתת עלויות והתאמה לתנאים הקיימים. כאשר מלווים את התהליך עם אנשי מקצוע מגלים שזה לא עסק מסובך או יקר. עבודה קבועה עם חברת מ.ר שירותי ייעוץ  איכות ובטיחות מזון חוסכת לכם זמן וכסף.

    בשביל מה צריך נהלים מסוג זה?

    התקנים נועדו לאתר, לנתח ולהדגיש סיכונים אפשריים בתהליך העברה ומכירת מזון לציבור. המטרה העיקרית היא צמצום ומניעת סיכונים בהתאם לתנאי השטח וסוג המזון. חשוב להדגיש שהתקנים אינם זהים ולא בכל עסק הפעולות הדרושות לשמירה על איכות המזון זהות. הכללים אמנם זהים אך אופן ההטמעה אינו אחיד. כל בעל עסק נדרש להרכיב בעצמו שרשרת ייצור שממגרת את כל הסיכונים האפשריים. מערכת מתקדמת לאבטחת איכות המזון תצליח לאתר בשלבים ראשוניים ליקויים ותקלות. בקרת איכות מזון עם חברת מ.ר שירותי ייעוץ  איכות ובטיחות מזון מצליחה לצמצם בעבורכם נזקים כלכליים ולמנוע תביעות נזיקין.

    מתי מתעורר חשש למפגע בריאותי?

    מזון עלול להפוך למפגע תברואתי ובריאותי בכל שלב. בהעדר פיקוח מזון עלול להישמר בתנאים לא ראויים או להיחשף לגורמים מזהמים. מערכת בקרה מותאמת אישית לעסק נחוצה להבטחת תוצר מזון סופי נטול חששות וסכנות. כל תקלה או סטייה בהליך הייצור מהווה סכנה.

    תקנים קפדניים לייצור מזון

    רבים מבעלי העסקים מתלוננים על תקנים מחמירים, לכן תהיו אתם חכמים יותר ותבינו את התפקיד המהותי החשוב של התקנים. היגיינה ותברואה ברמה גבוהה נדרשות החל מקבלת חומרי הגלם ועד לשלב בו מוצרי המזון נארזים ויוצאים מהמפעל. משרד הבריאות קובע תקנים מחמירים במטרה להגן על הציבור וליישר קו עם התקנים הבינלאומיים. בקרת איכות מזון שמתבצעת על ידי אנשי מקצוע חיונית לאיתור מוקדם של ליקויים, מניעת תביעות נזיקין וגם התייעלות. לקבלת מידע ותיאום ליווי מקצוע להטמעת תהליכי בקרת מזון צרו קשר עם חברת מ.ר שירותי ייעוץ  איכות ובטיחות מזון.

    מ.ר שירותי ייעוץ איכות ובטיחות מזון

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

      קידום ומיתוג קידום ומיתוג
      דילוג לתוכן