מ.ר שירותי ייעוץ איכות ובטיחות מזון

    אבטחת איכות מזון – על פי תקנים קיימים

    אבטחת איכות מזון הינה צורך חיוני המגיע מהוראות החוק אבל גם צורך עסקי של היצרנים עצמם. האחריות לקביעת תקנים, אישורם ופיקוח עליהם היא של משרד הבריאות. האחריות לקיימם מוטלת על הנהלות הארגונים. מי שמסייע במשימה 22000 ISO הינם חברות ייעוץ וניהול בתחום. חברת "מ.ר שירותי ייעוץ איכות ובטיחות מזון" עוסקת בנושא וניתן לקבל ממנה מידע רב.

    אבטחת איכות מזון

    אבטחת איכות מזון נדרשת בהתאם לתקנים קיימים. ניתן למצוא תקן GMP בתהליך ייצור המזון, תקן 22000  ISO לבטיחות מזון שנועד להתוות דרכי פעולה לניהול האיכות והבטיחות לאורך כל שרשרת הייצור והאספקה ועוד. מפעל הרוצה לקבל את האישורים הללו חייב להתיישר על פי הוראות החוקים והתקנים הקיימים ולארגן את כל המערכות הפועלות בו ליישומן. הרווח הוא כפול ומכופל. ראשית, קבלת ההרשאה לסימון מוצרי מזון בסמל GMP קונה את אמון הלקוחות הקיימים, תורמת להוספת אחרים וגם לפריצה לשווקים בינלאומיים. יישום תהליכי הייצור תורמת לייעול המערכת ולחיסכון הוצאות ייצור, אספקה ושינוע. התקנים הללו מחייבים פיקוח קבוע ותורמים עוד יותר לשיפור עתידי.

    מזון בריא ובטוח

    מזון המיוצר תחת בקרת איכות גבוהה הינו בריא ובטוח לצורכים אותו. המפעל משקיע במערכי ייצור מובילים שחלקם נעשים אוטומטית ללא מגע יד אדם, בשיטות אריזה מקצועיות ובשינוע יעיל ובטוח. המפעל מתחייב ליידע את משרד הבריאות והצרכנים על בעיות שונות הקשורות במערך הייצור או במוצרים עצמם. הוא לא ייחשף לחרם צרכנים או לחקירות של משרד הבריאות על כל הסיבוכים האפשריים בגינם. בנוסף, הוא מוגן טוב יותר מפני תביעות כספיות שכמותם אף יורדת מאוד.

    שירות מקצועי

    חברת "מ.ר שירותי ייעוץ איכות ובטיחות מזון" הינה בעלת מוניטין רב ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי בתחום. הוא מקיף וכולל ייעוץ, הכנת מערכי ייעול, סיוע לקבלת תקנים נדרשים, הדרכה, ייצוג מול משרד הבריאות ומוסדות אחרים וליווי כללי וצמוד ככל המתבקש. מנהלי החברה, מהנדסיה ומומחיה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר בתחום המגיעים מביצוע פרויקטים ללקוחות מגוונים לאורך שנים. הם ישמחו להעמיד את התשתית הקיימת לכל לקוח נזקק.

    מ.ר שירותי ייעוץ איכות ובטיחות מזון

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

      קידום ומיתוג קידום ומיתוג
      דילוג לתוכן