מ.ר שירותי ייעוץ איכות ובטיחות מזון

    מהו התקן שקובע תנאי ייצור נאותים למוצרי מזון?

    התקן שקובע תנאי ייצור נאותים למוצרי מזון הוא תקן gmp. התקן מגדיר תהליכי בקרה נחוצים על מנת למנוע סיכונים ולהבטיח קבלת מוצר איכותי ובטיחותי לשימוש. כאן בישראל עסקים בתחום המזון מחויבים לעבודה על פי תקן gmp בהתאם לסוג המזון. מיד כאשר מתעורר חשש לאיכות המזון או שימוש לא בטיחותי היצרנים נדרשים לעדכן מיד את משרד הבריאות. תקן gmp הוא אחד מתחומי ההתמחות של חברת מ.ר שירותי ייעוץ  איכות ובטיחות מזון, חייגו עכשיו להכנה להסמכה לתקני בטיחות מזון, תחזוקת מערכות איכות ובטיחות במזון, רישון עסקי מזון, תכנון מפעלי מזון, הדרכות לעובדים, בקרת עסקי מזון והפחתת עלויות ייצור על פי התקן.

    יתרונות של עבודה על פי התקן

    1. צמצום משמעותי של סיכונים
    2. אספקת מוצרי מזון איכותיים ובטיחותיים
    3. בניית מוניטין בקרב הלקוחות
    4. תרומה לכלכלה הישראלית
    5. קידום התנהלות תקינה של תעשיית המזון

    יצרני מזון שמקפידים לעבוד על פי תקן gmp מצליחים לצמצם באופן משמעותי תקלות בייצור מוצרים ומחדלים. בהעדר צעדי בקרת איכות מוצרים לא איכותיים עלולים לפגוע בתדמית של העסק, לחשוף את בעל העסק לתביעות משפטיות, לגרור חקירות מצד רשויות הבריאות ולהביא לפרסומים שליליים באמצעי התקשורת.

    תהלי ההסמכה

    השלב הראשון בדרך אל הסמכת תקן gmp הוא עמידה בדרישות איכות ובטיחות המזון על פי התקן. לאחר שבצעתם בדיקה ואתם בטוחים שאתם עומדים בדרישות התקן אפשר להתקדם ולהגיש בקשת אישור סימון המוצרים כעומדים בתקן gmp. הבקשות נבדקות בלשכת הבריאות המקומית בעוד מהנדס מטעם המחוז נדרש לערוך ביקורת בקו הייצור. בהתאם למסקנות תקבלו דרישה לתיקונים או היתר לסימון המוצרים שלכם בסמל gmp.

    מי זקוק לסמל?

    התקן מעיד על תנאי ייצור נאותים שעברו בדיקה מקיפה שכוללת את קבלת חומרי הגלם, האחסון הייצור, השיווק. מוצר שנושא את סמל GMP נחשב לבטיחותי יותר ואיכותי יותר. שימו לב, תקן gmp הוא תנאי סף בעבור מפעלים שעוסקים בתוספי תזונה, ויטמינים, מזון תינוקות, מוצרים ללא גלוטן. חברת מ.ר שירותי ייעוץ  איכות ובטיחות מזון נחשבת לאחת החברות המובילות בטכנולוגיית מזון בישראל, צרו קשר לליווי תהליך רישום התקן, הטמעת תהליכים בארגון, בקרת ייצור ובניית סביבת עבודה תקנית.

    מ.ר שירותי ייעוץ איכות ובטיחות מזון

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

      קידום ומיתוג קידום ומיתוג
      דילוג לתוכן